• (Android) Mech Arena კოდების გენერატორი ფული

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mech Arena ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mech Arena IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდების გენერატორი ფული ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mech Arena 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Cooking Crush - kuchárske hry Arkády grf

    საჭიროა გამოსწორდეს პრობლემა, რომელიც მასში არასწორედ არის. უკვე 3 დღეა ბრძოლას ვცდილობ. ის ამბობს, რომ მაქსიმალური დროა 15 წამი, ყოველ ჯერზე, როცა შეცდომას მივიღებ 1 წუთის შემდეგ და 15 წამის შემდეგ, როცა ველოდები სხვა მოთამაშეებს ბრძოლას

    მე ახლახან დავიწყე თამაში და ეს უკვე შემეძლო რამდენიმე ახალ მახასიათებელს, მაგალითად, თქვენ უნდა შეგეძლოთ გადახვიდეთ პირველი პირიდან მეორე პირზე, მექანიკა და ვეპონდი ძალიან ბევრი აკოინი ღირდა, ვფიქრობ, მე შეიძლება შევწყვიტო თამაში. მე არ ვხარჯავ მთელ ცხოვრებას მექანიკის და იარაღის მოპოვებაში!!! PLZ გახადეთ MECH და WEPONDS უფრო იაფი

    30 წელი თამაში და ეს არის მონეტიზაციის ყველაზე ცუდი პრაქტიკა, რაც მე მახსოვს. თქვენ არ უნდა დამიჯეროთ, უბრალოდ გადახედეთ სხვადასხვა ფორუმებს, რომლებიც სავსეა მათი მტაცებლური პრაქტიკის ჩივილებით. ამ თამაშის საფუძველი გართობაა. თუ თქვენ ხართ MOBA-ს ფანი, დააფასებთ მის ამ ფორმას. მაგრამ Plarium აჩერებს თავის გზას, რათა გააღიზიანოს თავისი ფანები. მათ აინტერესებთ ბოლო ხაზი, რაც თავის მხრივ თამაშს გრძელვადიან პერსპექტივაში აუტანელს ხდის.

    მეგობრებო განაახლეთ თქვენი სერვერები, მე ვითამაშე 3 თამაში თავიდან, რომელიც ალბათ სამეურვეო ბოტები იყო.. შემდეგ ვცდილობ ვითამაშო ჩემს მეგობართან ან რომელიმე თამაშთან და ვამბობ ისევ სცადე თამაში და ყოველ ჯერზე 2 წუთში გადის, მე თითქმის 2 საათი დავკარგე ერთობლივად, უბრალოდ ისევ თამაშის მცდელობაზე. მე მაქვს Samsung Galaxy Note 20

    გამარჯობა პლარიუმის თამაშებმა შეამჩნიეს, რომ სხვა მოთამაშეებს საკმაოდ აინტერესებთ თამაში. 1 fps იკლებს თუნდაც კარგი ტელეფონებით, fps ვარდნის სიჩქარე ნამდვილად შეცვალა ხალხის თამაშში სხვები გაბრაზებულები ტოვებენ და შესაძლოა თამაშის დეინსტალაცია. 2. საპილოტე განახლება ცოტათი დაგვეხმარა, მაგრამ რატომ აჩუქეთ ბოტებს რამდენიმე ოპერაციული ჩანაწერი და ეს არის პრობლემა აქ. შეხედე 999 მხოლოდ 1 ნიშნისთვის, იმედია მალე გამოასწორებ ჩემს სახელს gameis stalker-ში

    თამაში სახალისოა, თუ არ გეზარებათ ყველა ბრძოლა წააგოთ ვინმესთან, ვინც იყენებს 2-დან 1-ს კონკრეტულ მექანიზმსა და იარაღს. (ზეფირი, სარაკეტო თარო, თაღოვანი ტორენტი და ზოგჯერ მცველი) ყველაზე უარესი ის არის, რომ კონკურენტუნარიანობისთვის თქვენ აპირებთ დახარჯოთ $$$. შესაძლებელია თუ არა ფინალური თამაშის მიღება, რომელიც არ არის მხოლოდ ფულის მოპოვება? მე არ მაწუხებს თამაშში $100-ის დახარჯვა, მაგრამ როცა უნდა დახარჯო $100+ მხოლოდ სათამაშოდ?!

    საკმაოდ სახალისო თამაში, რეკლამის გარეშე, მხოლოდ თამაშში არსებული pop-ups და ეს ერთი ბოტი ჩატში, მარტივია დამიზნება და თამაში და ძალიან სახალისო. თუმცა, რა თქმა უნდა, უკეთესია, რომ მას სჭირდება მეტი რუქა, რეჟიმი, ოფისის მექანიზმები და ღვთის გულისთვის შეწყვიტოს იგივე დაწყევლილი იარაღის ახალი ვერსიების შექმნა რაღაც ორიგინალური და არა ავტომატური დამიზნებისთვის. მეხსიერების ნაკლებობა ხდის პროგრესს, როგორც ჩანს, ძალიან ნელა ერთი-ორი თვის შემდეგ. მაბრაზებს, რომ გაიძულებენ იყიდო ჟეტონები გუასის თოფისთვის და სტალკერისთვის, 100 დოლარის გადახდა ერთადერთი გზაა 100% მოგების შანსისთვის.

    გეიმპლეი კარგია, მხოლოდ იმიტომ, რომ სულ უფრო რთულდება მომავალი იარაღისა და ტექნიკის გიჟური ძვირადღირებული ხარჯების გათვალისწინება და ზოგიერთი ადამიანი უკვე გვაშინებს არენაზე მხოლოდ იმიტომ, რომ ისინი პრემიუმები არიან და აქვთ უმაღლესი დონის დატვირთვა. არ არის სამართლიანი ისეთი ნორმალური კლასის მოთამაშისთვის, როგორიც მე ვარ, შეგვეხმიანეთ საკმაოდ არა შემთხვევით, რათა შეგვეძლოს ვაჟკაცური ბრძოლა ჩემი დონის მოთამაშეებთან და არა სრულიად შემთხვევითი კლასის მოთამაშეებთან, სადაც ერთი მხარე მეორეზეა.

    კიდევ ერთი ანაზღაურება თამაშის მოგებისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ დეველოპერები ამბობენ, რომ ფულის დახარჯვა არჩევითია, ეს ნამდვილად არ არის. როცა იარაღის საყიდლად საკმარისი კრედიტის მისაღებად 1 კვირა გიწევს თამაში და ვიღაც ბიჭს შეუძლია დახარჯოს 5 ევრო უკეთესის შესაძენად. მეორე, როცა იარაღს შესთავაზებთ ნაღდ ფულს, მოგებას ანაზღაურებთ. წინააღმდეგ შემთხვევაში, უბრალოდ განათავსეთ რობოტები და სკინები გასაყიდად, დატოვეთ იარაღი მხოლოდ თამაშის ვალუტაში. პლუს კრედიტებით ფასები გიჟურია. ასე რომ თქვენ იძულებული ხართ გადაიხადოთ ან უბრალოდ წააგოთ ყველა ბრძოლა.

    მათ უნდა დატოვონ პროფესიონალი მოთამაშეები ტურნირიდან. ტურნირები თამაშში შემოსავლის საუკეთესო საშუალებაა ყველაფრის ყიდვის გარეშე. თქვენ ჯერ კიდევ გჭირდებათ ყიდვა, რაც კარგია, მაგრამ პროფესიონალებს უნდა ჰქონდეთ საკუთარი ტურნირი, რათა მათ, ვისაც ფული არ აქვთ, თამაშში გამოიმუშავონ. თორემ მაგარი თამაშია.

    Mech Arena ایکشن jix

    რეკლამების სპამი. გაყიდვა გაყიდვა გაყიდვა გაყიდვა. მე ვხარჯავ წუთს ყოველ ჯერზე, როცა ვხსნი თამაშს, უბრალოდ დააჭირეთ x-ს ყველა თქვენს გაყიდვებზე. თუ მე გავივლი ჩემს ინვენტარს ან გავაუმჯობესებ რაიმეს და დავბრუნდები მთავარ გვერდზე, SALES SALES SALES SALES. ნება მომეცით გამორთოთ ეს, გთხოვთ. თამაში თავისთავად შესანიშნავია, მაგრამ ის იმდენად შემაშფოთებელია და ნამდვილად აფუჭებს, რომ მზად ვარ დეინსტალაციისთვის

    გამარჯობა, მე მივიღე ColdBurst სკინი პანტერისთვის, მაგრამ არ ვიცი როგორ გაქრა ეს კანი მოულოდნელად. ის ამბობს, რომ თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ეს კანი ღონისძიებიდან. მაგრამ მე უკვე მივიღე ეს კანი. გთხოვთ, გამოასწოროთ ეს შეცდომა. Გმადლობთ.

    პილოტები არ არიან კარგები, ისინი ძალიან ძვირი ღირს, მაჭანკლობა არ არის კარგი და ეს თამაში ანაზღაურებადია მოსაგებად, ამიტომ ახლა ვაპირებ მის გატეხვას ყველა მეხსიერებით და ვაუჩერებით, ისევე როგორც პილოტები მაქსიმუმ !!

    თამაშები კარგია. კონტროლს ცოტა შრომა სჭირდება და რატომ არის ყველა თამაშში რაკეტების გადალახვა ეს კოშმარია. ისინი დიდი ხნის განმავლობაში უნდა ნერვიულობდნენ და იქნებ თქვენ შეძლოთ მათგან თავის დაღწევა. ზოგიერთ იარაღს გაძლიერება სჭირდება. ასევე სასაცილოა შეზღუდვა იმის შესახებ, თუ რამდენის გამომუშავება შეგიძლიათ, განსაკუთრებით გრინდულ თამაშებში. ეს თამაში შეიძლება ბევრად უფრო სამწუხარო იყოს. აღარ ვითამაშებ ამას და მე მიყვარს s@#t პასუხი, რომელიც სუპერ ზოგადია და რატომ ვნერვიულობ?

    ეს ბევრად უკეთესია, ვიდრე War Robots. ის ზღუდავს მეხსიერების და იარაღის ტიპებს, ამიტომ უმეტესწილად თანაბარი სათამაშო პირობებია. კონტროლი მარტივია და ადვილია კარგის მიღება მექანიკით და მისი იარაღით. თითოეულ მექანიზმს და იარაღს აქვს განსხვავებული ატრიბუტები, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ ააწყოთ მექანიკა, რომელიც შეესაბამება თქვენს სტილს. ჩემი ერთადერთი საჩივარი ჯერჯერობით არის DANG POP UP რეკლამები მას შემდეგ, რაც თქვენ დაიწყებთ თამაშს ან დაბრუნდებით საკიდზე. მე ვიცი, სად ვიპოვო გარიგებები, არ ჩამაგდო სახეში!

    უბრალოდ, უამრავი ამომხტარი ფანჯარაა, რომელიც ცდილობს ფულის დახარჯვას ყოველ ჯერზე, როცა დაბრუნდებით ანგარში! ნამდვილად საჭიროა სპამ-ფლეერების სპამი 8-დან 10-მდე ამომხტარი ფანჯარასთან ერთად, ყოველ ჯერზე, როცა ეკრანს ვცვლი? თუ უკვე დავხურე ისინი რატომ უნდა დავხურო არაერთხელ? ამან გამორთო ეს თამაში და უბრალოდ სასოწარკვეთილი მეჩვენება. მე ვხედავ, რომ თამაშის პირველი გახსნისას აქვს ამომხტარი ღილაკები, მაგრამ არა ყოველ ჯერზე დაბრუნება თქვენს ანგარში. ეს არის თითქმის კომიკური პოპ-აპების რაოდენობა!

    საკმაოდ კარგი თამაშია, მაგრამ ბევრი თაღლითები თამაშობენ. ასწორებენ ამას, ცუდად ამიმაღლებენ ჩემს რეიტინგს. ამ თამაშის საუკეთესო ნაწილი ისაა, რომ თქვენ შეგიძლიათ მოიგოთ რეალური მექანიკის მართვის შანსი!! Ეს გასაოცარია. განახლება: ვატყობინებ თაღლითებსა და ხარვეზებს. ასევე, მონეტების განახლების ან იარაღის, პილოტების და ა.შ. ფასი საკმაოდ გიჟურია იმისთვის, რაც ციფრულად შექმენით და შეგიძლიათ მისი მასობრივი წარმოება ღილაკის დაჭერით. ასე რომ, უბრალოდ გსურთ pay 2 თამაში? ფასები ზედმეტად მაღალია, ამიტომ დაბალი შემოსავლის მქონე მოთამაშეებს არ შეუძლიათ 70 დოლარის ყიდვა გონივრული თამაშისთვის

    აქვს რამდენიმე შეცდომა განახლების შემდეგ. შესვლის დავალება ვერ სრულდება, რადგან რამდენჯერმე ვარ შესული და ის ვერ იქნა ამოცნობილი. პილოტის გამოცდილების ამოცანა არ ცნობს პილოტის პროგრესს.

    მე მომწონს თამაში, მაგრამ ერთი რამ არ მომწონს არის ის, რომ თამაშის ფული ძალიან ბევრია, 1 თვე სჭირდება 100 ათასი კრედიტის გამომუშავებას ან მონეტა.

    ნარკოტიკული თამაში. ეს გაიძულებს დახარჯო გარკვეული თანხა დონის ასამაღლებლად და იარაღის განახლებისთვის. ძნელია განახლება ტურნირებზე 1 საათზე მეტი დროის დახარჯვის გარეშე ჯილდოების მისაღებად. შრომატევადი და სწრაფი ეტაპობრივი თამაში. თუმცა მე მსიამოვნებს. არ არის მარტივი თამაში პატარა ეკრანზე. მუდმივად განახლებული და ახალი გამოწვევები ჩანს.

    თამაში არის სახალისო. გადავიხადე პრემიუმ სეზონის საშვი. ყველაფრის შოვნა შეგიძლია, მაგრამ ვფიქრობ, თუ რამდენიმე საათი ვითამაშე, ისინი რაღაცას იმსახურებენ. დაბალი რეიტინგის მიზეზი არის ის, რომ ისინი ძალიან აგრესიულები არიან რეკლამის მიმართ, როდესაც შედიხართ. მე დავთვალე 10-ჯერ ამომხტარი დამატებები, რომ მე უნდა გამოვრიცხო "X გარეთ", სანამ დღეს შემეძლო თამაში. თუ გვინდა $$-ის დახარჯვა, ვიცით სად უნდა ვეძებოთ. როცა ასეთი აგრესიული ხარ რეკლამებით/რეკლამებით, ეს კარგავს ჩემს სურვილს, გავაგრძელო თამაში.

    Mech Arena Ação jds

    ეს თამაში ნამდვილად კარგია, მე ძალიან მომეწონა თამაში და ძალიან სახალისოა, თავიდანვე ადვილია რამდენიმე მექანიკის მიღება, თუმცა ის მუშაობს მხოლოდ მაშინ, როდესაც მე ვუკავშირდები ჩემს wifi-ს და მაშინაც კი ის გათიშავს შუა ბრძოლაში და არ მისცემს საშუალებას მე ვთამაშობ ჩემს მობილურ მონაცემებზე. თუ იყო გამოსწორება, გთხოვთ, შემატყობინეთ, რადგან მსურს ამ თამაშით სიამოვნება, მაგრამ არ შემიძლია, ამასობაში თამაშს ვაყენებ.

    გადაიხადეთ აგურის კედლის მოსაგებად. როდესაც პირველად იწყებ და ყველა უფრო მაღალ დივიზიონშია, ეს არც ისე ცუდია, ბევრი თავისუფალია მოთამაშეების თამაში. როგორც კი ქვედა დანაყოფებში მოხვდებით, ყველა განლაგებულია უმაღლესი დონის იარაღში, რომლისთვისაც დიდი ხნის განმავლობაში უნდა გახეხოთ, ან გახსნათ თქვენი საფულე. მე ნამდვილად მიყვარს ეს თამაში, მაგრამ კრედიტების და მონეტების დაფქვა არც ისე საშინელი უნდა იყოს. შემთხვევითი თამაშისას, მინიმუმ ერთი კვირა დასჭირდება იმისათვის, რომ საკმარისად გამოვიმუშაოთ თითოეული იარაღის/ტექნიკის შესაძენად, რომ აღარაფერი ვთქვათ განახლებაზე.

    პასუხი dev. უპასუხეთ: თქვენი ღონისძიებები და ჯილდოები არ არის საკმარისად მაღალი იმ ფასებთან, რაც გაქვთ უგრადებზე. მე ვრჩები ჩემს განცხადებაზე! განახლება 2.0 - თქვენი ლეგენდარული მეხსიერების და იარაღის განახლებები თითქმის არ არსებობს, ნუ შეწუხდებით მათი ყიდვით! ამ თამაშში 100%-იანი ანაზღაურებაა მოგებისთვის, და ჩვენც კი იხდით (მე ადვილად 50$-ს ვარ) მას მაინც სურს, რომ მეტი გადაიხადოთ იმისათვის, რომ განაახლოთ ის, რაც გადაიხადეთ. თუ არ გადაიხდით, მოემზადეთ ბევრი დაკარგოთ და დახარჯოთ უზარმაზარი დრო თქვენი ტექნიკისა და იარაღის განახლებაზე.

    ასე რომ, ეს თამაში საკმაოდ სახალისოა, მაგრამ მე მას 1 ვარსკვლავი მივეცი, რადგან სხვა თამაშს ვთამაშობ და ამ სხვა თამაშში ეს თამაში რეკლამირებული იყო მრავალი სხვა თამაშის ჩამონათვალთან ერთად. თუ თქვენ თამაშობთ ამ თამაშს და 7 დღეში მიიღებთ 10k გამოცდილებას, თქვენ მიიღებთ თამაშის ვალუტას თამაშში, რომელსაც მე რეალურად ვთამაშობ. კარგია, ვცდი ახალ თამაშს და ვისარგებლებ ჩემს ამჟამინდელ თამაშში. ისე 10k 7 დღეში არის სრული BS.. მე ვთამაშობდი ყოველდღე, მაგრამ ამ თამაშს აქვს ყოველდღიური გამოცდილების ლიმიტები!! ყველა ღონისძიებას ვაკეთებდი ყოველდღე და გამოიცანით რა!! მე-7 დღეს მე ვარ 8k exp.

    უმაგრესიიააააა☺


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :